Re: Wybór obudowy

Autor: tommygun (paste_my_nick_at_megapolis.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 11:46:25 MET DST

Tomasz Lisowski <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl> wrote:
> Ponieważ planuję zakup kompa, dużo czytałem na temat obudów i
> zasilaczy (oraz problemów z niektórymi :-). Wiem zatem o zaletach
> zasilaczy Chieftec i Antec, a także o średniej klasie typu Huntkey,
> oraz o problemach z Codegenem. Zakup pełnej obudowy Chieftec czy
> Antec z zasilaczem, to niestety dość kosztowny kaprys, a więc szukam
> alternatyw w postaci dobrego zasilacza plus jakaś inna obudowa.
>
> Oczekuję cichej pracy, braku problemów z wstawieniem CD-ROMu z powodu
> zbyt długiej płyty głównej ;-), zbyt często nie będę manipulował w
> [...]

Na Twoim miejscu kupiłbym obudowe Enlight 7233/7237
http://www.tomshardware.pl/howto/20020521/case-18.html
http://www.tomshardware.pl/howto/20020521/case-19.html

za ok. 300zł dostaniesz bdb. budę- wykonanie, montowanie napędów na
zatrzaski, no i zasilacz od Sirtec`a [robi zasilacze dla Chiefteca i
Enlighta]

--
Tomek
gg:2753850