Re: geforceFX 5200 vs R9100 :)

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 13:38:50 MET DST

Halo, in news:b8oeii$9lr$1_at_topaz.icpnet.pl, ..::T0]\[2!::.. hat
geschrieben:

> No tez tak wlasnie przejechalem po testach i ogolen to wydajnosc
> na poziomie mx440 ale juz przy filtrowaniu i AA bije je na
> glowe.... wiem ze to za sprawa innej architekury procka, ale w
> zasadzie to niewiem jak to odbierac...

Dobra wydajność przy antyaliasingu i fltrowaniu anizotropowym daje
trochę do myślenia ale z drugiej strony co z tego skoro ta karta może
mieć za słabą wydajność żeby w ogóle włączać te "upiększacze".

> no tez ja chce kupic :)) tylko zeniema wogle 250/250 a o 275/275
> juz nie wspominam :(

Z ciekawości zapytam, która wersję plaujesz 64MB czy 128MB?

> wg mnie juz lepiej 500 ale znow cena jest duzo gorsza :(

:-) Tylko że GeForce Ti200 Gainward GS, daje się tak podkręcać że można
z niego samemu zrobić pięćsetkę;-))) No a wtedy cena jest dosyć
atrakcyjna:-)

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl