Wybór obudowy

Autor: Tomasz Lisowski (jtlis_at_pf.NOSPAM.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 10:45:37 MET DST

Ponieważ planuję zakup kompa, dużo czytałem na temat obudów i zasilaczy
(oraz problemów z niektórymi :-). Wiem zatem o zaletach zasilaczy Chieftec i
Antec, a także o średniej klasie typu Huntkey, oraz o problemach z
Codegenem. Zakup pełnej obudowy Chieftec czy Antec z zasilaczem, to niestety
dość kosztowny kaprys, a więc szukam alternatyw w postaci dobrego zasilacza
plus jakaś inna obudowa.

Oczekuję cichej pracy, braku problemów z wstawieniem CD-ROMu z powodu zbyt
długiej płyty głównej ;-), zbyt często nie będę manipulował w środku, więc
udogodnienia przy montażu są raczej kwestią drugorzędną. Zamierzam włożyć do
środka m.in. procek typu Athlon XP 2000+, kartą Radeon 9500 Pro, dwa dyski
twarde, DVD-ROM, nagrywarkę. Przetaktowywać raczej nie będę, a więc całość
będzie pracować w standardowych warunkach wydzielania ciepła.

Co byście mi doradzili jako uzupełnienie zasilacza np. firmy Chieftec
(300-340W)? A może jednak są istotne powody, dla których powinienem jednak
pomyśleć o pełnej obudowie CHiefteca? Jeżeli tak, to proszę także o takie
uwagi.

Z góry dziękuję.
Tomek Lisowski