Re: Wybór obudowy

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Sat 03 May 2003 - 09:57:34 MET DST

In article <b8thme$uca$1_at_szmaragd.futuro.pl> "Tomasz Lisowski" <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl> writes:
>From: "Tomasz Lisowski" <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl>
>Subject: Re: Wybór obudowy
>Date: Fri, 2 May 2003 12:36:15 +0200

>że przetaktowywanie nie jest moim głównym celem. Niestety współczesne
>procesory i karty graficzne wydzielają w nominalnych warunkach tyle ciepła,
>że odpowiednia obudowa nabiera coraz większego znaczenia.

Z grubsza biorac wydzielanie ciepla zalezy od uzytej technologii i
czestotliwosci zegara, a tak na moje oko to straty wynikajace ze wzrostu
czestotliwosci zegara rosna szybciej niz zyski z nowych technologii
wytwarzania ukladow scalonych :-))))
W zasadzie daloby sie zaprojektowac "heat pipe" pomiedzy wnetrzem obudowy i
swiatem zewnetrznym tylko chyba wyszly by duze rozmiary parownika i
skraplacza ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name