Re: Czcionka ikon ????

Autor: Marsjanin (mail_at_marsjanin.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 03:32:58 MET DST

A Jacek Maciejewski <jacmac-nospam_at_go2.pl> pisze, że...

>Lukasz naskrobał:

Owszem, powinieneś, a tam by Cię pewnie splonkowali, bo nawet nie
napisałeś, jaki to Windows. :-(

>Jak dasz ciemne tło, litery automatycznie staną się białe.

Uhm. A jak da jasne - to _czarne_, a nie "jakieś ciemne". BTW, co
autor wątku ma na myśli przez "czarne krawędzie czcionek?" Nie wiem,
jakie Ty masz tło, ale kolor txt pod ikonami na pulpicie w win9x jest
albo czarny, albo biały. Zależnie od koloru tła pulpitu. Zresztą - to
tylko ikony, i to nie Rublowa, a Windowsa. :-]

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Uwaga! Przy odpowiadaniu na maila