Re: Wyciszanie SZAFKI z kompem

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 12:23:05 MET DST

Chmmm ciekawy patent... wlasnierozmyslam czy by przypadkiem nie zbudowac
sobie drewnianej skrzynko na kompa i ja tak wyciszyc... problem tylko w tym
jakie otwory zrobic aby byla dobra wymiana powietrza... chociaz w sumie w
dzien moglbym otwierac tylkoni i przedni panel a na noc "zamykac"...
Wyciszales juz tak PC? Duzmo mi to da? Planuje tak budowac skrzynke:

| sklejka 5mm | gabka 0,5 mm | korek 0,5 mm | gabka 0,5 mm | tekturka od
jajek ;) |

No i tak po obu stronach ina doel i na gorze i z przodu i z tylu + jakies
otwory zeby chlodzilo sie dobrze :)... tak sie zastanawiam czy nie zrobic
calej obudowy z drewna... tylko pytanie, czy to nie zaszkodzi kompowi? Bo
przeciez kwiestja, masy, ekranu itede itepe...