Re: wydajnosc prockow z seri k-6 II a k-6 III

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 23:01:13 MET DST

> Jak masz 4.5×, to i masz 5 i 5.5 też. Jeżeli płyta jest "prymitywna" i
> mnożnik ustawia się _trzema_ zworkami lub przełącznikami to trzeba po
> prostu wybrać "nielegalną" kombinację. Jeżeli jest "zaawansowana", lub
> "inteligentna" to może się uda to obejść nielegalnymi ustawieniami, a
> może trzeba by polutować nieco nóżki w sockecie :-)

Dzięki, chyba masz rację, tym bardziej, że magistralę 90 udało mi się ustwić
zworkami przez
czysty przypadek. Może i tak będzie z mnożnikiem, albowiem w instrukcji jest
podane ustawienie zworek do 300 mhz.

Mam tez problemik lekki z napieciem, wg isnstrukcji jest 2,1 V, 2,2 V i
następnie 2,7 V,
a procek jest na 2,3 wiec moze dlatego nie moge go podkrecic na 600 ?

> Bo, ściśle rzecz biorąc, żadna płyta nie ma możliwości ustawiania
> jakiegokolwiek mnożnika. Podaje odpowiednie stany (wysoki/niski) na
> odpowiednie nóżki, a procesor robi z tym co chce, i zrobiłby mnożnik
> równy sqrt(2), albo 2*pi, gdyby projektanci uznali za stosowne :-)

Dzięki, teraz juz naprade wszystko rozumiem, gdzie sie tego nauczyles ???
(powaznie sie pytam)

> Nie musi ci się to opłacać - możesz się rozczarować jak dostaniesz parę %
> wydajności mniej.

Ok, dzięki Ci Artur, naprawdę mi pomogłeś i rozjaśniłeś wiele, idę się
pobawić mnożnikami
(najgorsze jest to , że jak ustawie mnoznik wg instrukcji 4,5 i magistrale
100 to i tak jest 400 :((