Re: wydajnosc prockow z seri k-6 II a k-6 III

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 02:15:15 MET DST

peligroso wrote:
> Mam tez problemik lekki z napieciem, wg isnstrukcji jest 2,1 V, 2,2 V i
> następnie 2,7 V,
> a procek jest na 2,3 wiec moze dlatego nie moge go podkrecic na 600 ?

Widziałem kiedyś opis tricku z napięciami na płycie - otóż okazało się że
regulacja V_core to tak naprawdę wybór odpowiedniego rezystaora w
dzielniku napięcia wysterowującym stabilizator. Sam jednak mnie miałem
okazji próbować, bo z płyty, która tak miała, uzbrojonej w 166MMX_at_208
przeskoczyłem od razu na CelII 566_at_800 :-)

> Dzięki, teraz juz naprade wszystko rozumiem, gdzie sie tego nauczyles
> ??? (powaznie sie pytam)

Tu na grupie, czytując dokumentację, czytując co ciekawsze strony WWW ...
ot, parę lat się interesuję to i wiedza przychodzi :)

> (najgorsze jest to , że jak ustawie mnoznik wg instrukcji 4,5 i
> magistrale 100 to i tak jest 400 :((

Płyta może jest z tych "inteligentnych" ? Ale może zacznij testowanie
mnożników od bezpiecznej magistrali - 66MHz :-)

--
Pozdrówka,
        Artur