Re: Epox 8RDA i GF4 MX440 ;((.

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 20:56:06 MET DST

> W instrukcji jest napisane ze to zabezpieczenie przed przegrzaniem procka,
> IMHO to jakas kiszka. U mnie komp wstaje raz na 3 razy. Na wyswietlaczu
kodu
> uruchomienia jest z reguly FF. Nic to nie mowi. Tez mam Chiefteca 360W,
moze
> to wina tego Chiefteca ? :)

Witam
Ale nie wstaje ci po wylaczeniu pradu wogole, czy jesli masz 5VSB non stop,
to tez nie wstaje? Bo u mnie jesli nie wylaczam listwy, to wstaje zawsze i
za kazdym razem, a jesli wylacze listwe (albo wylacznik zasilacza) to jak
komp jest cieply, to nie wstanie, ale jesli poczekam 2-5 minut, to wstanie.
Tylko, ze u mnie jak nie wstaje, to wogole pradu tak jakby cos nie dawalo:
wlacza sie i po ulamku sekundy gasnie i od tej pory juz sie nie wlacza -
wogole nie reaguje na przycisk power. A dzisiaj to nawet slyszalem pikanie
(syrene) ze speakera. Po prostu na "cieplym" kompie nie moge robic testow
UPS-a :( bo po padzie prądu nie moge wlaczyc kompa. A moze pojde do nich z
tym na gwarancji i pokaze im? ;] Ale bede musial jeszcze obadac na innym
zasilaczu, bo moze ten Chieftec ma tak dobre zabezpieczenia, ze jak jest
cieply, to nie wytrzymuje udaru prądowego przzy wlaczeniu kompa? ;]

Pozdroofka
[x]Angel