Re: Epox 8RDA i GF4 MX440 ;((.

Autor: Dentarg (dentarg1_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 17:31:57 MET DST

[x]Angel <xangel_at_ssk.pl> napisał(a):

> U mnie na Epox 8RDA+, w2k i sp3, drvery instaluja sie bez problemow (z plyty
> Epoxa)
Moze to roznica plyt, ja mam 8RDA bez plusa. Drivery z płyty sie nie
instalowały ;((, 2.03 instalują się bez problemu.

> Wlasnie zajrzalem i mam standardowe kontrolery IDE. Natomiast czytamel, ze w
> XP jest jakis problem ze znikajacymi CD-ROMami, i trzeba odinstalowac nForce
> i zainstalowac standardowy z windowsa.
To tyle dobrego, znaczy ze maja byc standardowe, chociaz pewnie wydajnosc nie
jest najlepsza skoro nie sa dedykowane ...

> Ja mam taki problem, ze jak zabraknie pradu i sie pojawi (albo uzyje
> wylacznika z tylu zasilacza) to jesli komp jest "cieply" to nie wstaje.
> Musze odczekac z 2 minuty i dopiero moge go wlaczyc, bo od razu to tylko
> wlacza sie na ulamek sekundy i wylacza. Nie wiem czego to wina - plyty, czy
> zasilacza, ale czytalem o jakims zabezpieczeniu i ze costam trzeba wyjmowac
> wtyczke ATX z plyty ale to nie dziala i wogole jakos bez sensu :) Zasilacz
> mam Chieftec 360 wiec mysle, ze to nie jego wina - moze plyta, ale nie
> probowalem jeszcze zmieniac biosów.
W instrukcji jest napisane ze to zabezpieczenie przed przegrzaniem procka,
IMHO to jakas kiszka. U mnie komp wstaje raz na 3 razy. Na wyswietlaczu kodu
uruchomienia jest z reguly FF. Nic to nie mowi. Tez mam Chiefteca 360W, moze
to wina tego Chiefteca ? :)

Coś mi sie wydaje ze w poniedzialek czeka mnie wymiana plyty, na ASUSa na
nForce, ciekawe jakie problemy bede mial z tym w sklepie. Najgorsze jest to
ze nigdzie w Lublinie nie ma tej plyty w revision 2.0, dlatego kupilem tego
nieszczesnego Epoxa ;(.

pzdr,
Dentarg