Re: Epox 8RDA i GF4 MX440 ;((.

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 16:18:19 MET DST

> Świeża winda, sp3, sterowniki do nforce2 (jakos dziwnie nie chcialy
> sie instalowac ;(. Po wrzuceniu sterownikow do GFa (probowalem 41.09 i
> najnowsze jakie leza na stronie nVidii - 43.xx), winda nie odpala sie
> juz. Pozostaje ekran z logo w2k, pasek uruchamiania na 100% i kupa.

U mnie na Epox 8RDA+, w2k i sp3, drvery instaluja sie bez problemow (z plyty
Epoxa)

> Czy po zainstalowaniu driverow do plyty w menadzeze urzadzen nadal
> kontroler IDE powinien byc widoczny jako "Standardowy kontroler IDE" ?
> Nie powinien zmienic sie na cos zwiazanego z nForce ?

Wlasnie zajrzalem i mam standardowe kontrolery IDE. Natomiast czytamel, ze w
XP jest jakis problem ze znikajacymi CD-ROMami, i trzeba odinstalowac nForce
i zainstalowac standardowy z windowsa.

> A co do plyty Epoxa to raczej nie powiedzialbym ze jest swietna, bo
> niestety co ktorys reboot nie wstaje i piszczy, a po kolejnym resecie
> gubi ustawienia biosa dotyczace FSB, taktowania ramu, itp ;(. Naprawde
> wkurzajaca sprawa, bo nie wiadomo po ktorym resecie nie wstanie,
> czesto nie wstaje 2 razy po kolei i mozna dostac k***icy :(.

Ja mam taki problem, ze jak zabraknie pradu i sie pojawi (albo uzyje
wylacznika z tylu zasilacza) to jesli komp jest "cieply" to nie wstaje.
Musze odczekac z 2 minuty i dopiero moge go wlaczyc, bo od razu to tylko
wlacza sie na ulamek sekundy i wylacza. Nie wiem czego to wina - plyty, czy
zasilacza, ale czytalem o jakims zabezpieczeniu i ze costam trzeba wyjmowac
wtyczke ATX z plyty ale to nie dziala i wogole jakos bez sensu :) Zasilacz
mam Chieftec 360 wiec mysle, ze to nie jego wina - moze plyta, ale nie
probowalem jeszcze zmieniac biosów.

> Za to wiatraczek Spire jest rewelacyjny :), wedlug BIOSa procek 1700+
> nie przekracza 31 st C przy ustawieniu nominalnym ;).

Ja mam Colorfull ;] i na Athonie 1700+ 0.18 z obnizonym napieciem na 1.5
zamiast 1.75 mam 38 stopni w idle w w2k

> Thx for help :)

moze pomoze... ;]

> pzdr,