Re: Epox 8RDA i GF4 MX440 ;((.

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 13:20:08 MET DST

> A co do plyty Epoxa to raczej nie powiedzialbym ze jest swietna, bo
> niestety co ktorys reboot nie wstaje i piszczy, a po kolejnym resecie
> gubi ustawienia biosa dotyczace FSB, taktowania ramu, itp ;(. Naprawde
> wkurzajaca sprawa, bo nie wiadomo po ktorym resecie nie wstanie,
> czesto nie wstaje 2 razy po kolei i mozna dostac k***icy :(.

Z tym się zgodzić nie mogę. Mam epoxa i zero problemów. Coś masz chyba
zwalone w ustawieniach biosu. Nie wiem jaki jest twój stopień
wtajemniczenia, ale jeśli niezbyt duży to poproś kogoś, żeby się przyjrzał
twojemu kompowi, a nie zwalaj wszystkiego na płytę. No, chyba, że trafił ci
się jakiś uszkodzony egzempalarz.
Pozdro