Re: Epox 8RDA i GF4 MX440 ;((.

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 14:04:26 MET DST

On Sat, 26 Apr 2003 13:20:08 +0200, "Yarp" <yarpen99_at_op.pl> wrote:

>Z tym się zgodzić nie mogę. Mam epoxa i zero problemów. Coś masz chyba
>zwalone w ustawieniach biosu. Nie wiem jaki jest twój stopień
>wtajemniczenia, ale jeśli niezbyt duży to poproś kogoś, żeby się przyjrzał
>twojemu kompowi, a nie zwalaj wszystkiego na płytę. No, chyba, że trafił ci
>się jakiś uszkodzony egzempalarz.
>Pozdro

PCtow zlozylem juz 50-100 ;), wiec stopien wtajemniczenia pewien jest
:). Wyglada na to ze przy ustawieniu taktowania pamieci na Auto plyta
sobie nie radzi. Bo odpala sie na DDR200, DDR266 lub DDR333 w
zaleznosci od jej humoru, a czesto nie odpala sie wcale. Mozliwe ze to
objaw jakiegos jej uszkodzenia, nadal niestety nie wiem jak
zainstalowac drivery nForce'a pod w2k, ale wyczytalem na jakims forum
dyskusyjnym, ze drivery dostarczane z plyta sa felerne i nie tylko ja
mialem takie problemy. Dzis reinstall windy z driverami referencyjnymi
od nVidii, ciekawe czy to pomoze ? :(

pzdr,
Dentarg

--