Re: Pomocy

Autor: robi (robisc_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 01:29:46 MET DST

Serdeczne dzięki za podpowiedź. Z tym monitorem pewnie masz rację. Właściwe
to jest bardziej żółty niż zielony kolor.

Modem to Motorola Pro-Nets HPI56M. Dziwna sprawa z tymi slotami. Dlaczego w
jednym jest wykrywany a w innym nie? Co prawda nie działa w żadnym. To chyba
w konfiguracji portów musi byc pies pogrzebany. A zresztą nie wiem, komuter
dla mnie to tylko edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny w pracy i rozrywka w
domu. Jeżeli możesz jescze jakoś mi pomóc byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam
robi