Re: Pomocy

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 22:51:42 MET DST

Napisz jaki masz modem, bo jesli zoltrix'a to znany prblem :) To zamo
mialem, minelo wiele godzin i dni zanim udalo mi sie znalezc recepte jak go
zainstalowac :) Co do zielonego monitora... no coz jedyne co mogles sknocic
to przy odlaczaniu kabla od monitora i przyl;aczaniu naderwac pin'y
odpowiedzialne za Czerwnona i niebieska barwe (zostaje tylko ziielona).
Zobacz czy nie sa we wtyczce od monitora wcisniete pin'y i czy obraz nie
zmienia koloru jak wyginasz kabel przy wtyczce itd (ja tak mam, ze obraz
jest normalny dpiero po wygierciu, a tak to caly zolty).