Re: Pomocy

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 10:59:42 MET DST

Użytkownik "robi" <robisc_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Serdeczne dzięki za podpowiedź. Z tym monitorem pewnie masz rację.
Właściwe
> to jest bardziej żółty niż zielony kolor.
>
> Modem to Motorola Pro-Nets HPI56M. Dziwna sprawa z tymi slotami. Dlaczego
> jednym jest wykrywany a w innym nie? Co prawda nie działa w żadnym. To
chyba
> w konfiguracji portów musi byc pies pogrzebany. A zresztą nie wiem,
komuter
> dla mnie to tylko edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny w pracy i rozrywka
> domu. Jeżeli możesz jescze jakoś mi pomóc byłbym wdzięczny.
>
> Pozdrawiam
> robi

No to masz to samo co ja :) Jesli po wygieciu kabla obraz jest w porzadku to
zrob jak ja, zagialem go i przykleilem tasma do obudowy i jest ok :) A co do
modemu... po meczarniach z instalacja w koncu znalazlem recepte:

1. System zglasza ze znalazl nowe uzadzenia (PCI Comunication device)
2. Klikam anuluj az do skutku, aby systemowi dac do zrozumienia ze
sterownikow nie mam i nie chce miec i w ogole nie mam zamiaru instalowac
tego urzadzenia i aby w przyszlosci nie zglaszal "znaleziono nowe
urzadzenie" i nie szukal sterownikow :)
3. Po restarcie systemu w menadzeze urzadzen widze zolty znak zapytania
przy: "PCI comunication device"
4. Biore wlasciwisci, akutualizuj sterownik, wskazuje na naped CD [win2k (XP
pewnie tez) potrafia same cala plytke przeskanowac i same znalezc
odpowiedni], w win98 musialem sam wskazac katalog.
5. Klikam nex't i dalej przebiega bezproblemowo, po restarcie wszystko
pieknie dzialalo (dzialalo, bo teraz mam stalke i modemu juz nie mam) :)

PS. Wczesniej musialem wzywac serwisanta aby mi to zainstalowal, grzebal
grzebal grzebal... zmienial porty, przerwania.... az w koncu mu sie udalo po
jakis 5-ciu restartach, ale chyba moja metoda jest lepsza :) pozdrawiam,

Cage