Re: NEC LCD 1560VM - opinie

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 15:28:39 MET DST

Użytkownik "ArturN" <artentech_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piter" <piter_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> Mam takie coś i mogę się wypowiedzieć:-) Czas reakcji podawany przez
> producenta 25ms- w praktyce jedyne do czego mogę się przyczepić, to lekkie
> rozmycie czcionki przy bardzo szybkim przewijaniu tekstu. W grach i w
> filmach jest świetnie. Monitor ma głośniczki, ale należy z nich korzystać
> tylko i wyłącznie, gdy nie ma innego wyjścia-takie 2 pcspeakery:-). Co do
> porównania podłączenia analog/cyfra-na razie nie mam kabla "cyfrowego". W
> każdym razie przez analog nie zauważyłem żadnych problemów z wyświetlanym
> [...]

O wlasnie o taka opinie mi chodzilo. A powiedz mi jeszcze jak z padnietymi
pikselami? Czy Twoj LCD posiada takowe? Jesli tak czy mocno przeszkadzaja?
I jeszcze jedno czy meczy Ci sie mnie wzrok? Przesiad bys sie na CRT? I
jeszcze co z kontem widzenia? Czy jest wystarczajacy?

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954