Re: NEC LCD 1560VM - opinie

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 20:10:24 MET DST

Użytkownik "Piter" <piter_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> O wlasnie o taka opinie mi chodzilo. A powiedz mi jeszcze jak z padnietymi
> pikselami? Czy Twoj LCD posiada takowe?

Ja w swoim monitorze nie mam żadnych bad pixeli (długo oglądałem przed
zakupem).

>Jesli tak czy mocno przeszkadzaja?

Nie kupiłbym takiego, bo by mi przeszkadzały(już taki jestem:-).

> I jeszcze jedno czy meczy Ci sie mnie wzrok?

Mam ten LCD od niedawna, ale zdążyłem zapomnieć o bólu oczu(a siedzę po
nocach też).

>Przesiad bys sie na CRT?

Ja się przesiadłem na LCD z CRT właśnie ze względu na wzrok.

> jeszcze co z kontem widzenia? Czy jest wystarczajacy?

O kątach napiszę Ci w ten sposób: gdy usadowisz się przed monitorem tak jak
to nakazuje instrukcja, to nie ma problemu z kątami patrzenia. Tu niestety
najbardziej widać przewagę CRT na LCD, ale ja nie stoję nad monitorem, ani
nie leżę pod nim:-), więc jest OK. Tu moja rada-gdybyś kupował, koniecznie
sprawdź czy takie kąty patrzenia Ci odpowiadają i to na różnych ustawieniach
kolorów.

--
Pozdrawiam
ArturN