Re: Mint K7VT2 ?

Autor: Castrol (jacek_01_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 15:05:17 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> zapominasz ze asrock to dosc nowa firma. jak pokazywaly sie jej plyty na
> rynku to chodzily pogloski ze to jakis tanszy asus. asus oczywiscie
odcinal
> sie od tej firmy i nie chcial z nia miec nic wspolnego. przypomina mi sie
> sytuacja jak w polsce robiono plyty (zapomnialem nazwy firmy), bylo glosno
> ze beda super i tansze od ECSa i jakos przycichlo wszystko... Oby z
> asrockiem nie bylo podobnie :-)

Mam tego asrocka i swego czasu dzialal on non stop od rana do wieczora
(pracowalem zdalnie obecnie mniej uzywam kompa w domu juz).
Wszystko chodzi do tej pory pieknie, bez zadnych problemow

A co do powiazan z Asusem to juz inna sprawa i wcale sie nie dziwie asusowi
ze odcina sie od tych informacji, ale wszystkie znaki na niebie wskazuja
jednak na to ze to jest odzdzial Asusa :) nawet maile od asrocka wychodza z
serwerow asusa :) nie wspominajac juz o prezentacji na plutce dolaczonej do
plyty glownej gdzie wszystko dzieje sie w fabrtyce asusa :) i z podzespolami
asusa :)

Nie da sie ukryc ze Asrock ma cos wspolnego z Asusem

Jacek