Re: Mint K7VT2 ?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 22:31:05 MET DST

Castrol wrote:
> Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Czy robi super plyty czy nie to juz inna sprawa.
> Ale fakt jest faktem ze sa one stabilne, jest do nich suport, sa nowe
> biosy

zapominasz ze asrock to dosc nowa firma. jak pokazywaly sie jej plyty na
rynku to chodzily pogloski ze to jakis tanszy asus. asus oczywiscie odcinal
sie od tej firmy i nie chcial z nia miec nic wspolnego. przypomina mi sie
sytuacja jak w polsce robiono plyty (zapomnialem nazwy firmy), bylo glosno
ze beda super i tansze od ECSa i jakos przycichlo wszystko... Oby z
asrockiem nie bylo podobnie :-)

pzdr.
trzmiel