Re: Myszoball - jak to się sprawuje?

Autor: MAX (max_kr[wytnij_to)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 01:48:55 MET DST

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
> Myszoball, czyli tłumacząc z marketingowego na polski, myszka, która
zamiast
> rolki ma kulkę (jak w trackballu).
>
> Jak to się sprawuje w codziennym użytkowaniu, programach graficznych,
grach?

> Genialny pomysł, czy niewypał?

Mam coś takiego i uważam że jest niewypał.
często pracuje w programie Acrobat - efekt jest taki, że jak kręcę kulką
przewijając tekst w dół/górę o kilka lini, to wystarczy kulkę leciutko
przekręcić w bok a tekst przeskoczy o przynajmniej jedną stronę - nie muszę
mówić jak to działa na nerwy:-)

Możesz też przypisać kulce inne funkcje - np. przełączanie między
aplikacjami. Efekt taki sam jak poprzednio - przewijasz tekst a tu nagle
wskakuje Ci inny program. Podobnie przy innej funkcji - poruszanie się po
stronach w IE - przewijasz stronkę, drgnie ci palec i fru widzisz stronę
kilka poziomów wyżej/niżekj,

Moje zdanie: MYSZOBAL MOŻNA SOBIE WSADZIĆ....

Przepraszam za krzyk
MAX