Re: Radek i sterowniki

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (daniel_at_samael.k.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 23:05:39 MET DST

DIM10 wrote:
> No wlasnie mam Radeona 9100VIVO i intaluje sobie sterowniki ATi Cataclist
> 3.2 a gdy ponownie uruchamiam komputer system WinXP wyszukuje nowy sprzet.
> Wiem o jaki mu chodzi o sterowniki do przechwytywania wideo a dokladnie o
> ATi WDM. Wskazuje mu lokalizacje z plikami INF ale on nie odnajduje
> sterownikow. Instaluje sterowniki ATi WDM z programu ( wersja 6.15 ) ale tez
> nic. Co z tym zrobic czy musze caly czas siedziec na Cataclys 3.0 ??? Tam
> wszystko dziala tylko te 3.2 cos mieszaja ( dodam ze sciagalem je 2 razy ).

A odinstalowales wczesniejsza wersje sterownikow? Usunales wszystkie
pliki, wpisy do rejestru? Ja sie przesiadlem bezbolesnie z 3.0 na 3.1,
potem z 3.1. na 3.2 i nie mialem zadnych problemow pod XP.

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik    ::   "Life can be for living         ::
:       daniel_at_samael.k.pl       ::    Just try and never give in!"    :