Radek i sterowniki

Autor: DIM10 (dim10_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 21:24:48 MET DST

No wlasnie mam Radeona 9100VIVO i intaluje sobie sterowniki ATi Cataclist
3.2 a gdy ponownie uruchamiam komputer system WinXP wyszukuje nowy sprzet.
Wiem o jaki mu chodzi o sterowniki do przechwytywania wideo a dokladnie o
ATi WDM. Wskazuje mu lokalizacje z plikami INF ale on nie odnajduje
sterownikow. Instaluje sterowniki ATi WDM z programu ( wersja 6.15 ) ale tez
nic. Co z tym zrobic czy musze caly czas siedziec na Cataclys 3.0 ??? Tam
wszystko dziala tylko te 3.2 cos mieszaja ( dodam ze sciagalem je 2 razy ).

Prosze Was o jak najszybsza pomoc

--
DIM10  dim10_at_interia.pl