Re: xp1700+... pierwsze podkrecanie...

Autor: Ł_at_P@
Data: Thu 24 Apr 2003 - 11:24:16 MET DST

Użytkownik "tom" <tom_at_kuzniki.net> napisał
> wez zostaw ten mnoznik narazie w spokoju, a zaczniej zwiekszac fsb,
> jak ci nie wstaje na 166 to znaczy ze masz pamieci 266,
> z doswiadczenia wiem, ze kazdy 1700+ pojdzie na 166 x domyslny m.11= 2200+
> (1826mhz ) na domyslnym napieciu i zwyklym chlodzeniu,
> potem mozna potestowac stabilnosc, i zaczac bawic sie dalej malymi
> kroczkami, a nie na hura ustwic mnoznik na 19 (!!!!) czy bog wie ile
> i podniecac sie, ze bios wyswietli pare glupich cyferek

no dobra. zrobilem tak jak poradziles: 166*11 i nadal czarny ekran.
Nastepnie podnioslem napiecie do 1,80V na procku- nadal nic. obnizylem
mnoznik 166*5- to samo.
Pamieci mam na pewno 333. takie kupilem- copradwa to sa jakies noname...
Cos nie gra, a przeciez kompa do serwisu nie dam, bo co im powiem? ze zle
sie podkreca? hehe