Re: Corel

Autor: Łukasz Łoziński (Lukasz.Lozinski_at_pce.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 11:23:50 MET DST

Użytkownik <jdlolok_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> nie moze troche ale bardzo nie zwiazane....

Sorki za to, ale nie mam za wiele czasu żeby szukać grupy... A co komputery
to komputery, każdy temat jest dobry...

> zaznaczasz dokladnie co chcesz przeniesc (maska), kopiuj a pozniej w cd
wklej
> i juz...

Właśnie nie wszystko... Wtedy z maski tworzy się prostokąt o minimalnych
wymiarach (tak żeby wcześniejsza maska się w nim mieściła) a miejsca od
obiektu do krawędzi w/w prostokąta są wypełniane bielą... Wiem, że to jakoś
da się zrobić...

> Jacek Ł.
>
> --

Może ktoś ma jakiś pomysł albo doświadczenie w Corelu?

Łukasz