Re: xp1700+... pierwsze podkrecanie...

Autor: tom (tom_at_kuzniki.net)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 10:35:32 MET DST

>bawic sie w podkrecanie. W BIOSIE dochodzilem mnożnikiem x12,5.
> Komputer dzialal jako 2000xp+. niestety, nastepną wartoscia mnoznika bylo
> 19x- tutaj komp nie chcial ruszyc (wszystko pod 133mhz)
>
> OK, to by bylo na tyle z mnoznikiem. Ale dlaczego komp nie chce ruszyc na
> 166mhz? co jeszcze mozne bezpiecznego zrobic aby polepszyc osiągi.

wez zostaw ten mnoznik narazie w spokoju, a zaczniej zwiekszac fsb,
jak ci nie wstaje na 166 to znaczy ze masz pamieci 266,
z doswiadczenia wiem, ze kazdy 1700+ pojdzie na 166 x domyslny m.11= 2200+
(1826mhz ) na domyslnym napieciu i zwyklym chlodzeniu,
potem mozna potestowac stabilnosc, i zaczac bawic sie dalej malymi
kroczkami, a nie na hura ustwic mnoznik na 19 (!!!!) czy bog wie ile
i podniecac sie, ze bios wyswietli pare glupich cyferek

tom