Re: Kupilem LCD...

Autor: Bitrate (nilbul_at_gazeta.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 11:22:04 MET DST

Dobra po problemie.
Dzieki temu ze nie podbilem gwarancji przy odbiorze(bo chcialem
najpierw sprawdzic) mam drugi monitor.
Nie obylo sie bez boli.
Koles w serwisie w sklepie powiedzial ze jest norma 2-3 pixele
i tyle - moge ich pocalowac ;)
Pojechalem do serwisu LG, koles obejrzal, stwierdzil ze jest wypalony jeden.
Kiedy powiedzialem ze nie mam wypisanej gwarancji zadzwonil do sklepu,
pogadal z wlascicielem i wymienili mi na drugi.

Gites :)

Jedno ale, monitor ma opcje pokazujaca ile godzin pracuje-ten wymieniony ma
juz 101 hehe.
NO wiec byl uzytkowany ale skoro do tej pory jest OK to nie bede juz sie
pierdzielil.
100 godz. to nie duzo :)

Tyle.
Dzieki za odezew