Re: Irda i ECS K7S5A

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 01:27:55 MET DST

Użytkownik "zeus" <zeus_at_a4.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Nie wiem czy trafilem na dobra grupe ale mam taki problem.
> Kupiłem Irde, podlaczyle do kompa i nie działa
> Na tej właśnie płycie.
> Natomiast na Epoxie 8KTA3+ działa bez zarzutu.
> Co moze byc przyczyna tego.
> W setupie ustawiłem Com2 na Irde. (Do wyboru był jeszcze jakis ASKIR I
> NORMAL)
> Sterowniki zainstalowane, zadnego konfliktu.
> W epoxie bylo jeszcze cos takiego do ustawiania jak TX,RX NO,YES lub
> LO, HI.
> Może powinienem zrobic upgrate biosu?
> [...]

Witam
Ja do tej plyty zrobilem irde wedlug schematu:
http://www.csk.pl/~angel/irda.gif
tylko, ze musialem zwiekszyc rezystor 15 ohm na 22 ohm, bo sie cos tak jakby
zapetlalo - nie wiem dokladnie, bo nie mialem oscyloskopu, ale grzalo sie i
nie dzialalo. Uklad polaczen do plyty mam z ksiazeczki do plyty ;]
Dziala OK

Aha, najwazniejsze - IrDA w K7S5A to wtyczka szesciopinowa (2 rzedy po 3
piny) z zatkanym jednym bolcem, a ta co kupiles to pewnie pieciopinowa
plaska, z "pustym" jednym bolcem - inna wtyka :(

Pozdrawiam
[x]Angel