Re: Przeniesienie systemu na inny komputer

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 00:51:47 MET DST

Użytkownik "1" <ryssem_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Serwer SDI jest na linux i wszystkie komputery mają dostęp do
> internetu. Tylko jeden z przeniesionym systemem nie ma dostępu - błąd
> w AppName iexplore.exe. W szczegółach widać odwołania do procesora z
> poprzedniego komputera (AMD) - jak pozbyć sie tych odwołań? . Na tym
> samym komputerze, ale z nowo zainstalowanym systemem połączenie z
> internetem jest bez problemów.

Hm. Pewnie jakieś biblioteki są różne dla systemów Pentium/AMD.
Dziwne... nie pomogę ci, przykro mi. Znam z autopsji kłopoty z
przenoszeniem systemu W2k na inny chipset, ale z takim Win98 nie powinno
było być żadnych problemów. Jedyne oprogramowanie systemowe, jakie AFAIK
na pewno różni się tu w zależności od procesora, to DirectX i niektóre
sterowniki tuningowane odpowiednio do dostępnego zestawu instrukcji (np.
winmodem, grafika itp.). Zreszta na pewno są tu lepsi fachowcy i ktoś
się jeszcze odezwie w temacie.

M.