Irda i ECS K7S5A

Autor: zeus (zeus_at_a4.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 18:57:06 MET DST

Witam.
Nie wiem czy trafilem na dobra grupe ale mam taki problem.
Kupiłem Irde, podlaczyle do kompa i nie działa
Na tej właśnie płycie.
Natomiast na Epoxie 8KTA3+ działa bez zarzutu.
Co moze byc przyczyna tego.
W setupie ustawiłem Com2 na Irde. (Do wyboru był jeszcze jakis ASKIR I
NORMAL)
Sterowniki zainstalowane, zadnego konfliktu.
W epoxie bylo jeszcze cos takiego do ustawiania jak TX,RX NO,YES lub
LO, HI.
Może powinienem zrobic upgrate biosu?
Czy moze byc tego jeszcze jakas inna przyczyna.
Prosze o jakies info
Dzieki
pozdrawiam zeus