Re: -=HELP=- mechanicznie uszkodzone scierzki na plycie glownej

Autor: p01i (polirealizer_at_aqqtlen.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 14:31:54 MET DST

dzieki za adres ale jush wczesniej napisalem do nich i napisali w skrocie
to:
>- jeżeli tylko ścieżki to ok. 60-70 zł /nie wiem ile jest >przeciętych/,
>- jeżeli regulatory lub stabilizatory to może dojść do 90 zł,
>- jeżeli BGA to płyta jest do wyrzucenia.
>Bez podłączenia do testerów nie da się stwierdzić jakie >jest prawdziwe
uszkodzenie.
czyli dla mnie sie to nie oplaca niedosc ze zadaleko to jeszcze minimum 50 %
wartosci plyty (asus a7v jest na kt133a) moze gdyby to zobaczyli to by
dokladniej powiedzieli...gupi se prezent na imieniny zrobilem...........;(