Re: -=HELP=- mechanicznie uszkodzone scierzki na plycie glownej

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 13:09:11 MET DST

Użytkownik "p01i" napisał:

> scierzki na plycie zostaly 'dotkniete'/uderzone ramieniem radiatora;

Eeee tam. Tylko lekkie zadrapanko. Do wesela się zagoi :)
A tak serio. Pytaj w serwisach elektronicznych. Moim zdaniem to drobnostka,
powinni sobie z tym poradzić. Laminat jest na tyle twardy, że nie powinny
być uszkodzone wewnętrzne warstwy. Może wystarczy ścieżki naprawić, albo
jakimś lakierem przewodzącym maznąć.

Proponuję zadzwonić do firmy JoteM z Warszawy (tak wiem - daleko dla
ciebie). Skubańce zrobią chyba wszystko. Oddałem do nich kilka rozwalonych
płyt, nawet taką gdzie gniazdo procesora było wyrwane obcęgami. Wszystko
naprawili. W tym przypadku może chociaż wyrażą swoją opinię na temat
zniszczeń, to będziesz wiedział co z tym fantem.

Tel. do JoteM'u: (0-22) 668 66 15
Ich stronka: http://www.rem.pl/jotem - ale czasami nie działa; pewnie nawet
o awarii nie wiedzą, bo tak zawzięcie kondensatorki lutują :-)

Pozdrawiam,
Sniper