Re: 3 dobre monitory CRT. Pomozecie? ;-)

Autor: The_EaGle (theeagle_at_nospam.tenbit.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 11:52:46 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> A po cholerę dawałeś im równe szanse ? Co to za test ? To od razu
> zorganizuj wyścigi porshe z trabantem, i dla wyrównania szans daj im
> ogranicznik na 75 km/h. Jak powiedział Boguś Linda: "dla nas to rutyna,
> dla was szczyt możliwości" ;)

No wiec dzis po pracy ide tam po raz drugi tym razem po to zeby wrocic z
monitorem do domu :-) wiec nie dam im rownych szans. Zal mi tylko pracownika
sklepu ktory na moje widzi mi sie targa te 25kg z polki na polke :-P.

100Hz i 1600x1280 to chyba odpowiedni dla niego test ? :-)

> Toż właśnie pasmo wizyjne jest tu ograniczeniem. Tryb 1280x1024_at_85 Hz,
> to jest akurat dla pasma 200 MHz (a tyle ma najsłabszy z testowanych
> monitorów), ale na 100 Hz te tańsze monitory powinny już tracić ostrość.

Racja w koncu te pare złotych więcej nie po to sie wydaje żeby siedzieć na
85Hz na 1280x1024 ale na 100Hz 1600x1280 skoro są takie możliwości... Nie
wiem tylko czy dowidze literki w takich rozdziałkach :-P.

> Dobrze, że nie przyszło Ci do głowy testowanie w trybie 640x480_at_60 Hz
> (tak, dla równych szans), bo jeszcze by jakaś 14" wygrała ;)

LOL he he no na to nie wpadłem ;-)

> Zgadzam się bez zastrzeżeń. :) Sam byłem wcięty, i w dóch źródłach
> sprawdzałem, czy pasmo 345 MHz, to nie literówka, bo 245 to właśnie
> dobra wartość dla 19".

Dobrze ze R 9100 ma 400Mhz :-)

> Trochę. RAMDAC'e obu układów są podobne, ale Matrox sam montuje swoje
> karty, a Ati odsprzedaje chipy innym. No i reszta elektroniki (filtry
> RGB !!!) mogą być na różnych Radkach różne. IMO powinno grać, o ile nie
> masz wynalazku typu MINT. Słyszałam też o serii Herculesów 8500 z
> kiepskimi filtrami RGB na wyjściu (nie widziałem - tylko słyszałem), co
> powoduje rozmyty obraz. No, ale mój szafir 8500 do 1600x1200 spisuje się
> dobrze :)

Saphire 9100 - ten model bedzie w moim kompie. Chciałbym kupić 8500 Radka
:-/

--
Pozdrawiam
               Rafał