Odp: Wybuch plyty CD; gwarancja..

Autor: maro (bobb_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 10:46:09 MET DST

wysyp wszystkie kawalki z napedu najlepiej gdyby ci sie to udalo bez
odkrecania oslon
bo wtedy nie uszkodzisz stikersow
i oddaj na gwarancji mowiac ze poprostu padl a ty nie wiesz dlaczego
u mnie tak przeszlo

pzdr maro

Użytkownik trzmiel <trzmiel_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b85ie6$1lm$1_at_atlantis.news.tpi.pl...