Skaner HighScreen PerfectScan - kontroler SCSI z ISA na PCI ?

Autor: SatH^Raa (sathraa_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 10:36:40 MET DST

Mam w firmie wiekowy juz skaner HighScreena'a PerfectScan i niestety
strasznie mnie boli dolaczony do zestawu kontroler SCSI. Jest oczywiscie
ISO'wy i kiedy w okool wymieniamy komputery na PIV ja kibluje na starym
celeronie.

Pytanie: czy ktos migrowal z tego kontrolera na kontroler na PCI? Moze na
podobnym sprzecie? Podzielcie sie doswiadczeniami.