Re: Wybuch plyty CD; gwarancja..

Autor: Grzegorz Kurczyk (control_at_post.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 13:46:43 MET DST

Użytkownik "maro" <bobb_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> wysyp wszystkie kawalki z napedu najlepiej gdyby ci sie to udalo bez
> odkrecania oslon
> bo wtedy nie uszkodzisz stikersow
> i oddaj na gwarancji mowiac ze poprostu padl a ty nie wiesz dlaczego
> u mnie tak przeszlo

Witam
Tych kawaków się tak łatwo nie pozbędziesz.
Rozsypana płyta wygląda jak confetti :)
Przykleja się to wszędzie gdzie jest chociażby odrobina smaru.
Sam miałem poważne problemy z usunięciem tych resztek nawet po rozebraniu
czytnika na "czynniki pierwsze". Naszczęście napęd (LG) przeżył tę
"explozję" i jak narazie sprawuje się nieźle.
Zrobiłem to bardziej z ciekawości, bo czas jaki na to poświęciłem nijak się
nie miał do ceny nowego napędu CD.

--
Pozdrawiam
Grzegorz