Co pod Athlona?

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 01:10:41 MET DST

Mam w domu płytę głowną na VIA 266A pod Athlona 1600+. Płyta JETWAYA
przyspożyła mi sporo problemów i o ile się orientuję, to związane były
wszystkie z badziewiem made by VIA. Tak czy inaczej, myślę o wymianie płyty
głównej na coś nowszego, co pozwoli mi wymienić za jakiś czas procesor na
cos więcej jak 2 GHz.
Co kupić? RAM mam już 333 MHz. Procesor chciał bym przynajmniej na jakiś
czas zostawić ten co jest.
Karta grafiki to Matrox G450 i nie mam większych wymagań w tej kwestii.
Co jest na "topie" grupowym?
Dali Bóg bez VIA, a jak z VIA to przynajmniej dobrze sprawdzony. Czy SIS czy
nie SIS ;-)?
Cena najlepiej bez szaleństw, ale zdecydowanie powyżej ECS.

Pozdrawiam
Radek