ABIT KT7A-RAID A ATHLONY XP

Autor: Phat1 (phat1_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 01:05:49 MET DST

Witam wszystkich,
Chcialbym nieco zmodernizowac swoja maszynke i w zwiazku z tym mam pytanie.
Czy do posiadanej przeze mnie pyty glownej (jak w temacie) moge zamontowac
Athlona XP, przykladowo 1700+? Informacje na stronie producenta oraz w
instrukcji obslugi niestety nie rozwialy moich watpliwosci. Owszem jest
informacja, cytuje "Supports AMD Athlon 700 ~ 1.2 GHz or future Socket A
processors based on 200/266 MHz", ale czy owe przyszle procki, tj. XP beda tu
na pewno dzialac? Z gory dziekuje za udzielona pomoc.
Pozdrawiam,
K.