Re: Co pod Athlona?

Autor: detonus (detonus_at_[NoSpam)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 09:33:08 MET DST

Hey,

"Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> wrote in message
> Mam w domu płytę głowną na VIA 266A pod Athlona 1600+. Płyta JETWAYA
> przyspożyła mi sporo problemów i o ile się orientuję, to związane były
> wszystkie z badziewiem made by VIA.

To znaczy uwazasz ze KT266A jest do bani ? W tej kwestii mam odmienne
zdanie.

> Tak czy inaczej, myślę o wymianie płyty
> głównej na coś nowszego, co pozwoli mi wymienić za jakiś czas procesor na
> cos więcej jak 2 GHz.

Nie wiem za ile az Ci potrzebne to "kilka" MHz ... moim zdaniem wymiana na
sredni sens. Sam mam XP 1500+ na Epoxie 8KHA+ (tez KT266A) i jestem
zadowolony. Wymiana na razie nie przewidziana :)

> Co kupić? RAM mam już 333 MHz. Procesor chciał bym przynajmniej na jakiś
> czas zostawić ten co jest.
> Karta grafiki to Matrox G450 i nie mam większych wymagań w tej kwestii.
> Co jest na "topie" grupowym?

Nie trudno zauwazyc ze Epox 8RDA+ (aczkolwiek moze pomylilem grupy ;)

Pozdrawiam, Paweł