Re: Soft do ratowania plyt CD?

Autor: K_at_meleon
Data: Tue 22 Apr 2003 - 22:55:54 MET DST

> Czy istnieje jakis soft, ktory pomoze mi skopiowac
> pliki z pierwszej (niewidocznej) sesii?

Włóz płytę do cd-romu, wejdź w opcje właściwości napędu do którego włożyłeś
CD i tam któraś z zakładek (chyba woluminy) pokazuje jakie sesje są
zaznaczone (ISO). Zaznacz obydiwe (z tego co mówisz wynika, że zaznaczona
jest tylko ta druga). Kiedyś miałem podobny problem i to rozwiązanie
pomogło.
Pzdr.