Re: obudowa ibm

Autor: marszun_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 22 Apr 2003 - 22:55:22 MET DST

Czesc

> jakies zatrzaski lub zamkniecie na kluczyk powinna IMO miec.
Niestety zadnych zatrzaskow nie ma , a jedyne zamkniecie na kluczyk jest od
przedniego panelu , a dokladniej zasuwanej czesci , niezaleznie od polozenia
zamka obudowa ani drgnie.

> Sa starsze
> modele IBMa na 1 srubke z tylu zamykane, lub 2 zatrzaski ktore odchyla sie
> palcami od gory obudowy. Nowsze modele typu Netvista maja 2 przyciski z
> boku.
Nic takiego jak mowie nie widze , usunlem nawet wszystkie czesci ktore dalo sie
usunac (zaslepki itp.) i dalej ani srubek , ani zatrzaskow...

Mam mala prosbe , jesli bylbys byl tak mily i podrzucil mi na maila ten 400kb
pliczek, gdyz z powodu awarii nie moge sie wbic na zadne ftp...
ftp://ftp.pc.ibm.com/pub/pccbbs/commercial_desktop/s78h5083.pdf
moze tam cos pisze...

Pozdrawiam.