HELP->Komp szaleje przy uruchamianiu :-(

Autor: SunWoj (sunwoj_at_USUN_TO.wp.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 22:51:30 MET DST

Witam.
        Zastanawiam sie czy nie mam pamieci uszkodzonej. Problemy
chyba wystapily po jej wymianie z SDR na DDR.
Plyta ECS k7s5a, duron 1,3, i teraz 512 DDRram 333MHz /te 333MHz to
tak niby na przyszlosc-cena byla niewiele wyzsza 3 tyg. temu od
266MHz/.
No ale do rzeczy.
Odpalam komputer... wszystkie testy okay. Wlacza sie Windows 98se, i
przy ladowaniu programikow zaczyna wyskakiwac info po kolei ze blad
przy uruchamianiu programow i niby ten blad powoduje KERNEL386 czy cos
takiego.
Wszystko co chcem odpalic musze zamykac od razu bo nie pozwala mi na
to Windows. Na koniec EXPLORER ma to samo->nawet wcisniecie START'u
powoduje to samo.
Wystarczy teeraz RESET komputerka i wszystko wraca do normy. ZAwsze po
1-wszym resecie jest dobrze.
Czesto sie to zdarza przy pierwszym uruchomieniu komputera. Czasem tez
jak wykonam reset tak sam z siebie...
Co moze byc przyczyna takiego w sumie dziwnego zachowania???
Acha-wczesniej jak miaslem SDRAM to taka rzecz chyba z raz czy 2 sie
zdarzyla ale nie byla dokuczliwa.

Prosze o pomoc bo to jest strasznie dokuczliwe. Moze to wina ustawien
w BIOSie?
Serdeczne dzieki.
Wojtek