Re: Matrox G550 - wyjście TV

Autor: Awex (awex_at_o2.tnijto.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 21:04:57 MET DST

Użytkownik "SHREK" <shrek10_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zamierzam kupić kartę Matrox G550 32 MB BOX i chcę wyjście podłączyć do
> telewizora oddalonego o 15 metrów. Mam obecnie GeForce2 MX400 32 MB RAM
> TVOut, ale ten TVOut jest delikatnie mówiąc do niczego - są straszne
> zakłócenia pomimo dobrej jakości kabla.
> Pytanie pierwsze: czym się różni wersja BOX od wersji OEM ?
> Pytanie drugie: mam teraz 64 MB RAMu w obecnej karcie, a Martox ma 32 MB.
> Używam AutoCada (bez renderingu) i Corela - czy ta ilość pamięci 32 MB mi
> wystarczy ? No i oczywiście oglądam DIViXy i DVD.

Sam niedawno kupilem tego matroxa - i jestem b zadowolony, telewizorek mam
zaraz kolo kompa a obraz w trybie DVDMax jest idealny, oem nie ma
<instrukcji, kabla do tv (rgb>cinch/s-video), oraz przejsciowki DVI>RGB> ten
kabelek i przejscioweczke kupile osobno
SAm pracuje w CAD'zie i te 32 DDR wystarcza.