Matrox G550 - wyjście TV

Autor: SHREK (shrek10_at_gazeta.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 20:38:26 MET DST

Witam

Zamierzam kupić kartę Matrox G550 32 MB BOX i chcę wyjście podłączyć do
telewizora oddalonego o 15 metrów. Mam obecnie GeForce2 MX400 32 MB RAM
TVOut, ale ten TVOut jest delikatnie mówiąc do niczego - są straszne
zakłócenia pomimo dobrej jakości kabla.
Pytanie pierwsze: czym się różni wersja BOX od wersji OEM ?
Pytanie drugie: mam teraz 64 MB RAMu w obecnej karcie, a Martox ma 32 MB.
Używam AutoCada (bez renderingu) i Corela - czy ta ilość pamięci 32 MB mi
wystarczy ? No i oczywiście oglądam DIViXy i DVD.

A może polecacie jakąś inną kartę z naprawdę dobrym TVOutem.

pozdrawiam,
SHREK