Re: Matrox G550 - wyjście TV

Autor: Qwerty (qwerty_at_BLOKADAANTYSPAMOWA.gwiazdy.net.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 23:22:22 MET DST

[ Ktoś przedstawiający się jako Awex napisał: ]

> [...]
Mam G400, TV o dobre 10m (licząc po kablu) od komputera i obraz jest jak
żyleta. Łączyłem po composite, kabel to po prostu koncentryk (audio odrębnym
kablem do wieży).

Najlepiej po prostu sprawdź u źródła.

>Sam niedawno kupilem tego matroxa - i jestem b zadowolony, telewizorek mam
>zaraz kolo kompa a obraz w trybie DVDMax jest idealny, oem nie ma
><instrukcji, kabla do tv (rgb>cinch/s-video), oraz przejsciowki DVI>RGB> ten
>kabelek i przejscioweczke kupile osobno
>SAm pracuje w CAD'zie i te 32 DDR wystarcza.
O ile można mieć wątpliwości co do zastosowania Matroxa do gier, to do
wszelkich aplikacji 2D chyba nie ma lepszej karty (z wyjątkiem tych
profesjonalmych).

--
Pozdrowienia, Qwerty
qwerty_at_gwiazdy.net.pl<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>GG#182362