karta i płyta ale jakie ??

Autor: sd (sebadab_at_autocom.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 19:01:25 MET DST

witam

Chciałem prosić szanownych grupowiczów o pomoc w wyborze karty graficznej i
płyty głownej.Planuje zakup nowego sprzetu i neiweim jaka karta i płyta
byłaby najlepsza. myslalem narazie o Winfast GF4 Ti4200 128MB TV AGPx8 jezli
chodzi o karte a jesli chodzi o plyte to niemam pojecia (ma ona byc do P4
2,53 lub 2,6 GHz). Jezeli nikt mi niebedzie w stanie pomoc to prosze chociaz
o linka do jakiejsc strony z testami porownaniami itp...

Z góry dziekuje