Re: Jaki monitor LCD 17", czy normalny 17 lub 19"

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_nospam.polbox.com)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 16:14:52 MET DST

On Tue, 22 Apr 2003 11:09:48 +0200, Paweł Rupiński wrote:

>Wracając do
>promieniowania podobno jest tak, że samo promieniowanie nie ma zbyt dużego
>wpływu na zdrowie (chociaż duże powoduje dziwny ból głowy) jednak sprawia,
>że drobinki kurzu bombardują użytkownika (dlatego min. poleca się okulary do
>pracy).

I to chyba jest istota problemu. Bo raczej nie jest szkodliwe samo
promieniowanie EM - w końcu ono jest wszechobecne a my jakoś żyjemy ;)
Poza tym liczne badania robiono w związku z domniemaną szkodliwością
telefonów komórkowych i też nic takiego nie wykazano.

>Widać wyraźnie
>smużenie i jak to zobaczyłem to się załamałem. Po podłączeniu monitora do
>szybszego sprzętu (sporo szybszego) i odpaleniu tej samej gry efekt smużenia
>zupełnie ustępuje i da się normalnie grać.

Z grami większych problemów na LCD nie ma - kwestia tylko brzydkich
kolorów (brak 32 bitów, często mocno naciągane te deklarowane przez
producentów 24 bity). W tym wątku dyskusja jest raczej o pracy
z tekstem/internetem, gdzie są nadal spore kłopoty.
Upieram się (tu przy okazji odpowiem Michałowi Kaweckiemu),
że dla mnie rozmywanie się tekstu przy jego przewijaniu jest bardzo
dużą niedogodnością.
Z mojej strony to już EOT, dzięki wszystkim za dyskusję.
Na pewno w miarę pojawiania się na rynku nowych i lepszych LCD do
tematu jeszcze wrócimy, technologia jest bez wątpienia przyszłosciowa.

Pozdrawiam

--
Bogdan Młynarczyk [CV]
Adres w nagłówku antyspamowy.