pomóżcie :-)

Autor: komisarz123_at_buziaczek.pl
Data: Tue 22 Apr 2003 - 16:16:43 MET DST

Witam wszystkich któży chcą mi pomóc :-)

A więc zacznę od tego że mam płytę głowną GIGABYTE GA-7ZX-1 z chipsetem VIA KT-
133 i chcę wymienic procesor, dysk twardy i kartę graficzną. Wyszukałem sobie
takie produkty: karta graficzna: MSI G3Ti200 Pro-VTG lub Leadek Titanium 200
TDH; procesor AMD Duron 1.2 GHz lub Amd Atlon Thunderbird 1.4 GHz bądź Athlon
XP 1500+; dysk twardy firmy Segate około 40 Gb. Mój wybawicielu doradź mi czy
to będzie pasowało czy nietrzeba będzie wymieniać BIOS-u badź doradż jakieś
inne produkty. Czekam na porady i wskazówki pod adresem michal.rudzik_at_poczta.fm
bądź tutaj na NIUS-ach. Odrazu dziękuję za pomac. :-)

Pozdrowienia !!! :-)