Re: LG i stary komp.

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 12:10:13 MET DST

Osoba podpisana jako K.R.A <kravx_at_poczta.onet.pl> w artykule
<news:b7s6fa$ljn$1_at_atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> Dzieki za zainteresowanie, jednak to cos innego.
> Chwilowo problem sie sam rozwiazal- zrezygnowany poskladalem kompa do
> kupy (co by to oddac w calosci ;) ) cos mnie tknelo by jeszcze raz
> sprobowac i cud smiga az milo patrzec.

Taśmy już zmieniałeś, ale nie sprawdziłeś, czy nóżki w gniazdach nie są
powyginane. Może przełóż do innej obudowy, albo zmień zasilacz - zrób coś,
bo więcej może nie wstać.

> Podejrzewam jakies fizyczne uszkodzenie gdzies na plycie - moze jakis
> "zimny lut" albo gdzies cos nie laczy bo chwilami to nawet Cdromu nie
> potrafil wykryc.

To, co nazywasz "zimnym lutem", to najprawdopodobniej brak kontaktu lub
zwarcie wskutek naprężeń - z przyczyn mechanicznych czy termicznych. A może
zwykły paproch?

Moja MSI dopiero w trzeciej obudowie wykorzystuje wszystkie trzy sloty
pamięci, przedtem mogłem obsadzić tylko jeden. Montowane na stole -
działały, w obudowie - nie. Co było przyczyną - nie wiem, być może same
pamięci, bo przedtem miałem PC100, a teraz PC133.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html