Re: LG i stary komp.

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 21:00:55 MET DST

Andrzej P. Wozniak napisał:

> AMD K6-2/400, płyta MSI-5169 z chipsetem i sterownikami ALi (właściwymi dla
> tej płyty, bo mam starszą wersję) jakoś łaski nie robi i Liteon śmiga!
> Jeśli nie Bios (a widziałem w opisach upgradów Biosu np. poprawki dla
> CD-Roma Samsung 32x), to może to konflikt driverów vxd różnych programów do
> nagrywania?

Dzieki za zainteresowanie, jednak to cos innego.
Chwilowo problem sie sam rozwiazal- zrezygnowany poskladalem kompa do
kupy (co by to oddac w calosci ;) ) cos mnie tknelo by jeszcze raz
sprobowac i cud smiga az milo patrzec.
Podejrzewam jakies fizyczne uszkodzenie gdzies na plycie - moze jakis
"zimny lut" albo gdzies cos nie laczy bo chwilami to nawet Cdromu nie
potrafil wykryc.

Pozdro K.R.A.